Subscribe:

Ads 468x60px

duminică, 16 noiembrie 2014

Fotbal de la A la Z


      Ieri, desi am mai avut aceasta carte in trecut, dar am ratacit-o, am reusit sa o achizitionez din nou de pe unul din site-urile cu anunturi de vanzari.



      Este vorba, dupa cum se vede in titlu de cartea "Fotbal de la A la Z", o carte absolut senzationala, care nu ar trebui sa-i lipseasca niciunui microbist roman. Cartea cuprinde toata istoria fotbalului romanesc, pana in anul 1984, intr-un mod foarte bine structurat, in peste 500 de pagini, printre ele numarandu-se si cateva seturi de poze de colectie.
      E adevarat, in zilele noastre gasim pe internet cam toate informatiile care sunt cuprinse in aceasta enciclopedie, dar raman la parerea ca cititul dintr-o carte este in continuare mult mai placut decat cel online. Am gasit multe poze si informatii despre echipe care au cam disparut din prim planul fotbalului romanesc, sau se zbat in ligiile inferioare, cum sunt Jiul Petrosani, FC Arges, FC Bihor, SC Bacau, UTA Arad, CSM Resita, FC Baia Mare, Olimpia Satu Mare, Progresul Bucuresti, Sportul Studentesc sau chiar despre multe echipe despre care unii nici nu stiu ca au existat vreodata, cum ar fi  Autobuzul Bucuresti, Soimii Sibiu, Aurul Brad, Vulturii Lugoj sau Dacia Orastie. Ma mai pot delecta citind si despre marile campioane de la inceputuri, Venus, Ripensia, Chinezul, Juventus Bucuresti sau Prahova Ploiesti. In ordine alfabetica ne sunt prezentati si toti jucatorii de valoare pe care i-a dat tara noastra, nefiind uitati jucatori precum Sfera, Baratki, Bodola, Dobay, David, Ion Bogdan, Bonyhadi, Titus Ozon sau Ion Alexandrescu.

       Desi pana acum am cam ocolit articolele in care sa vorbesc despre fotbalul romanesc, in viitor, inspirat fiind de aceasta carte, sper sa reusesc sa scriu si despre unele dintre echipele si jucatorii pomeniti mai sus.
      Iubitorilor de asemenea carti, tin sa le precizez ca inca se mai gasesc multe exemplare pe aceste site-uri (gen okazii, olx sau tocmai) si cu siguranta daca le vor achizitiona nu vor regreta, pretul mai ales fiind unul deloc mare. Alaturi de cartea prezentata mai sus, am mai cumparat si "Frumoasele noastre duminici", scrisa de maestrul Ioan Chirila, iar pe viitor am de gand sa continui sa caut si sa cumpar asemenea "comori".




2 comentarii:

  1. marian manolescu25 aprilie 2017 la 21:06

    buna seara ,am avut aceasta carte dar am ratacit-o ,ati putea sa ma ajutati cu 2 print scrren-uri,pe imum medgidia si cimentul medgidia ?

    RăspundețiȘtergere
  2. fotbal adevarat ce sa mai! date tehnice statistice despre toate echipele din acea vreme cu tot ce trebuie inclusiv loturi!

    RăspundețiȘtergere

 
Blogger Templates